Szymon Janiak

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Szymon Janiak

Jeden z topowych głosów polskiego Linkedina według rankingu opublikowanego w Gazecie Wyborczej. Milionowe zasięgi zapewniły mu również #1 w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych inwestorów w start-upy. Na co dzień współtwórca i partner zarządzający jednego z najbardziej aktywnych funduszy inwestycyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej z kilkudziesięcioma inwestycjami na koncie.

Autor bestsellerowej książki „Start-up i venture capital” – pierwszej polskiej książki o venture capital napisanej przez założyciela funduszu. Z rynkiem innowacji związany od ponad dekady zarówno od strony start-upu, spółki doradczej, jak i funduszów. Członek organów nadzoru 25 spółek. Były wykładowca akademicki na prestiżowych uczelniach m.in. Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie SWPS czy Wyższej Szkole Bankowej. Autor kilkuset materiałów eksperckich publikowanych m.in. na łamach Forbes, Pulsu Biznesu czy Rzeczpospolitej, gdzie stale komentuje. Speaker na eventach medialnych i konferencjach m.in. w Londynie, Nowym Jorku czy Szanghaju. Twórca autorskiego podcastu o Venture Capital dostępnego m.in. na Spotify czy Apple Podcasts. Juror w licznych konkursach start-upowych.

Współtwórca i partner zarządzający jednego z najbardziej aktywnych funduszy venture capital w Europie Środkowo-Wschodniej o kapitalizacji 50 mln zł – Czysta3.VC. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował ponad 30 inwestycji w start-upy. Według niezależnego rankingu najbardziej opiniotwórcza persona w polskim świecie venture capital, śledzona w mediach społecznościowych przez kilkadziesią tysięcy osób. Autor bestsellera „Start-up i venture capital” – pierwszej polskiej książki o venture capital napisanej przez założyciela funduszu.

Z rynkiem innowacji związany od ponad dekady zarówno od strony start-upu, spółki doradczej, jak i funduszów. Członek organów nadzoru 25 spółek. Były wykładowca akademicki na prestiżowych uczelniach m.in. Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie SWPS czy Wyższej Szkole Bankowej. Autor kilkuset materiałów eksperckich publikowanych m.in. na łamach Forbes, Pulsu Biznesu czy Rzeczpospolitej, gdzie stale komentuje. Speaker na eventach medialnych i konferencjach m.in. w Londynie, Nowym Jorku czy Szanghaju. Członek komisji ds. innowacji powołanej przez Polski Związek Piłki Nożnej. Twórca autorskiego podcastu o Venture Capital dostępnego m.in. na Spotify czy Apple Podcasts. Juror w licznych konkursach start-upowych.

Zakres tematyczny wykładów:

Power speeche Szymona poświęcone są zagadnieniom związanym z budowaniem marki osobistej, sprzedaży oraz komunikacji.

– Od zera do pierwszego miliona zasięgów – jak budować autorytet biznesowy i silną markę osobistą?

Personal brand jest w dzisiejszym świecie ważny jak nigdy dotąd. Ułatwia pracę każdemu, niezależnie od tego na jakiej pozycji i w jakiej branży pracuje. Szymon bazując m. in. na swojej historii, pokazuje jak zaczynając od zera i będąc pracownikiem można znaleźć się na łamach najbardziej prestiżowych mediów, zbudować ogromną grupę followersów w mediach społecznościowych i autorytet we własnej dziedzinie. 

– Jak pozostać prawdziwym w mediach społecznościowych i tworzyć treści biznesowe czytane przez setki tysięcy ludzi

O tym jak się komunikować w mediach społecznościowych powstały już niezliczone ilości tekstów. Wciąż jednak niewielkiemu promilowi osób udaje się zbudować znaczącą i zaangażowaną społeczność. Dotyczy to zwłaszcza osób w świecie biznesu, które nie mają jeszcze na koncie spektakularnych osiągnięć. O czym mówić i pisać, tak, by mieć z tego radość, efekt biznesowy, a jednocześnie zainteresować ludzi? Jak robić to dobie ogromnej konkurencji w internecie i to w obszarze biznesu? Szymon zdradza kulisy budowy tego procesu od podstaw, pokazując konkretne przykłady.

– Każdy jest sprzedawcą, niezależnie od stanowiska

Sprzedaż jest kluczowa niemal na każdym stanowisku. Niezależnie od tego, czy jest się: doradcą klienta, pracownikiem call center czy prezesem – sprzedaje się bez przerwy. Różni się tylko produkt i grupa docelowa. Jak nauczyć się skutecznie sprzedawać, by widzieć z tego wymierne efekty? Speech jest autorską refleksją z 50 spółek znajdujących się w portfolio inwestycyjnym Szymona.

Od pracownika stacji benzynowej po współzałożyciela 50 milionowego funduszu

Jak zaczynając od niczego, bez pieniędzy i prestiżowej szkoły realizować swoją wizję kariery i osiągnąć sukces w trakcie dekady? Szymon w wystąpieniu opowiada swoją drogę od pracownika fizycznego, przez epizod dziennikarski, rolę wykładowcy uniwersyteckiego, autora książek, influencera, po działalność inwestycyjną, którą z 50 spółkami w portfolio prowadzi do dziś. To ciekawy przykład tego, że z odpowiednią determinacją można realizować niesamowite cele.

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz