Radosław Kotarski

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Radosław Kotarski

Wiedzę popularyzuje, gdzie tylko może: w Internecie (kanał Polimaty, który śledzi pół miliona subskrybentów), w telewizji (pięć serii programu Podróże z historią w TVP2 oraz seria Tajemnice historii w Fokus TV), na papierze (dwie bestsellerowe książki – Włam się do mózgu o metodach skutecznej nauki oraz Nic bardziej mylnego obalająca 50 popularnych mitów w popkulturze) lub w kampaniach reklamowych (ambasador Banku Millennium, producent materiałów promocyjnych dla m.in.: Mercedes-Benz, Samsunga, BP, Orange, Nescafé, Żywiec, PZU, Polpharma czy Boehringer Ingelheim).

Radek to także innowacyjny przedsiębiorca. Założył wydawnictwo Altenberg, w którym wprowadził na rynek swoją książkę Włam się do mózgu. Bez udziału księgarni dotarł z nią do ponad 70 tys. odbiorców. Jego wydawnictwo stało się pomostem między publikowaniem książek na własną rękę, a skostniałym, tradycyjnym modelem wydawania. Współtworzył także LifeTube – największą sieć partnerską YouTube w Europie Środkowej. Za swoje osiągnięcia biznesowy odebrał sporo nagród.

Występował na dziesiątkach gal, konferencji i kongresów w roli prowadzącego oraz prelegenta. Współpracował z wielkimi polskimi i światowymi firmami w ramach organizowanych przez nich wydarzeń. W ich trakcie opowiadał o wszystkim, co ma wartość dla audytorium – od roli działu HR przy budowie egipskich piramid, przez zmianę codziennych nawyków za sprawą inspiracji płynącej od wielorybów, po intrygującą powszechną pogardę dla kawy w starej Polsce. Do dzisiaj dzierży rekord wypełnionej po brzegi auli Uniwersytetu Warszawskiego w trakcie jego wykładu o nowoczesnych sposobach uczenia się.

Niedawno Radek znalazł nowe, angażujące hobby o nazwie wychowywanie syna. W wolnych sekundach lubi warzyć domowe piwo i dumać nad jego walorami (a raczej wybrzydzać, bo jest międzynarodowym sędzią piwnym).

Głód wiedzy od zawsze popycha go do głębszych poszukiwań. Inspiruje go nawet bolesne ukłucie (nie ukąszenie jak popularnie się mówi) komara (a raczej pani komarzycy żywiącej w ten sposób swoje dzieci), na bazie którego powstał odcinek Polimatów, który obejrzało milion widzów. Dziecięca ciekawość świata oraz wykorzystywanie bazy własnych doświadczeń pomagają mu tworzyć angażujące wystąpienia. Anglicy powiedzieliby, że w zakresie tematów jego limitem jest tylko niebo.

Zakres tematyczny wykładów:

Ludzie nie kupują tego, CO wytwarzasz lub oferujesz. Ludzie kupują to DLACZEGO to robisz – Radek Kotarski analizując zdobycze współczesnej psychologii i badań zachowań konsumenckich przedstawi praktyczne metody, które pomogą w skuteczniejszym budowaniu, promowaniu i sprzedawaniu produktów Twojej firmy. Koncepcja rozpoczynania od DLACZEGO autorstwa Simona Sinek’a zdobyła międzynarodową renomę i jest szeroko stosowana w wielu branżach. Zostanie ona dodatkowa wzbogacona przykładami z polskiego rynku, które pokazują metody i wyniki jej stosowania. Wystąpienie Radosława Kotarskiego na ten temat zdobyło pierwsze miejsce wśród głosów publiczności w czasie ostatniej edycji konferencji I love marketing.

Naucz się jak się uczyć! – wykład oparty na bestsellerowej książce pt. Włam się do mózgu, w której Radek przetestował na sobie metody skutecznego uczenia się opracowane przez badaczy z całego świata i w tym celu nauczył się w 6 miesięcy przypadkowo wylosowanego języka (szwedzki), a następnie zdał z powodzeniem egzamin państwowy organizowany przez Folkuniversitetet w Göteborgu. Z tych samych sposobów można korzystać, aby zwiększyć swoją wiedzę zawodową i poziom profesjonalizmu w codziennej pracy. W końcu uczymy się przez całe życie!

Czego przodkowie mogą nauczyć nas o pracy w zespole? – jak budowniczowie piramid mobilizowali wolnych pracowników (a nie niewolników – jak powszechnie błędnie się uważa) do wspólnej pracy na jednym z największych placów budowy w dziejach świata? Jak zagrzewali się do walki historyczni żołnierze? Jakich sposobów na usprawnienie pracy zespołowej używali nasi pradziadowie w cechach rzemieślniczych? Na te i inne pytania odpowie arcyciekawy wykład Radka dotyczący pracy budowania i organizowania zespołu w dzisiejszych przedsiębiorstwach.

Biologia zmiany i motywacji – jakie mechanizmy biologiczno-chemiczne stoją za zmianą i motywacją u ludzi? Co wpływa na to, że nam się chce lub nie? Czym dla naszego ciała jest zmiana? Jak możemy wykorzystać prosto i czytelnie podaną przez Radka Kotarskiego wiedzę o zakamarkach ludzkiego organizmu do codziennego organizowania pracy swojej i innych? Tego dotyczy bestsellerowy wykład o biologii zmiany i motywacji, po którym już nic nie będzie takie samo.

Jak zarządzać samym sobą? – Radek Kotarski w tym samym czasie z sukcesem prowadził kilka spółek zajmujących się między innymi handlem zagranicznym, produkcjami telewizyjnymi czy managementem internetowych gwiazd. Do dzisiaj oprócz działalności dziennikarskiej jest aktywnym przedsiębiorcą. Jak można zatem efektywnie działać na wielu frontach, nie zapominając o pasjach i życiu prywatnym? Na podstawie własnej historii Radek przekazuje wiedzę o sposobach radzenia sobie z codziennymi zadaniami, porażkami, budowaniem własnej marki i nieustannym rozwojem.

Czego nie wiesz o własnej firmie lub branży? – niezwykle popularny wykład Radka, który jest przygotowywany indywidualnie na temat niesamowicie ciekawych historii, które dotyczą konkretnej firmy lub branży. Z takich prezentacji pracownicy i przyjaciele Coca-Coli mogli się dowiedzieć, że ich napój nie był – wbrew mitom – w początkach w kolorze zielonym i wcale Coca-Cola nie odpowiada za współczesny wizerunek św. Mikołaja, a współpracownicy Pracuj.pl zdali sobie sprawę z tego, że działy HR stały za niezwykłymi dokonaniami w dziejach świata. Wokół Twojego przedsiębiorstwa znajduje się wiele podobnych i niezwykle interesujących faktów!

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz