Krystian Botko

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Krystian Botko

Prezes Zarządu i założyciel LTTM MEDIA GROUP (TalentMedia, LifeTube, HubYT).

Krystian Botko zajmował się̨ w Google rozwojem komunikacji największych marek FMCG takich jak Coca-Cola, Winiary czy Tymbark na YouTube. Wcześniej spędził 5 lat pracując w działach sprzedaży i marketingu branży FMCG. W latach 2011-2013 zarządzał marką TIGER odpowiadając za jej relaunch w Maspex Wadowice i nowe pozycjonowanie.

W 2015 roku wraz z innymi byłymi pracownikami Google założył dedykowaną platformie YouTube agencję i sieć partnerską TalentMedia. Ta nieprzerwanie rozwijała się̨ w tempie 100% rok do roku. W marcu 2019 roku TalentMedia przejęła spółkę̨ LifeTube: lidera influencer marketingu w Polsce. Po fuzji TalentMedia i LifeTube tworzą LTTM influencer marketing group. To największa w CEE grupa zajmująca się video online i influencer marketingiem, z biurami w Warszawie, Bukareszcie i Sofii. Grupa LTTM w roku 2019 osiągnie 62 mln pln przychodu i około 4 mln zł zysku.

Zakres tematyczny wykładów

Krystian prezentuje przekrojowy temat dotyczący budowania marki w internecie za pomocą video: „Efektywne budowanie marki na YouTube”

  • Digital world: nowy konsument, nowe narzędzia komunikacji
  • Rewolucja video online
  • Jak internauci konsumują video?
  • Ewolucja wpływu, czyli fenomen influencerów. Jak i dlaczego z nimi współpracować?
  • Marka jako twórca, influencer jako marka
  • Podstawowe zasady budowania kanału YouTube
  • Jak konwertować na sprzedaż obecność marki na Youtube?
  • Case study: skuteczne i nieskuteczne przypadki inwestycji marek w YouTube

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz