Karol Sadaj
Znakomity menedżer i marketingowiec, którego unikalne doświadczenie obejmuje zarówno świat tradycyjnych korporacji (m.in. Pepsi), jak i największych startupów technologicznych. Obecnie stoi na czele polskiego oddziału Aion Bank – pierwszego w pełni subskrypcyjnego banku.
Wcześniej zasługą Karola było m.in. Zwiększenie ilości użytkowników Revolut w Polsce z 40 tysięcy do 1.2 miliona. Dwukrotne zwiększenie wielkości biznesu Ubera na polskim rynku.
Z kolei w Google odpowiadał za doradztwo w zakresie internetowych strategii biznesowych dla kluczowych klientów z branż: motoryzacyjnej, farmakologicznej i FMCG.
Dziś, oprócz rozwijania Aion Bank, Karol funkcjonuje jako mentor dla startupów i spółek technologicznych, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, które stanowią dużą wartość dla każdego biznesu, niezależnie od jego branży i skali.
Zakres tematyczny wykładów:
Wykład Karola obejmuje następujące wątki:
- Jak nowoczesne technologie kształtują zachowania konsumentów?
- Jak nowoczesne technologie zrewolucjonizowały współczesne finanse?
- Jak zamienić konsumenta w wyznawcę?
- Jak dostosować produkty mojej firmy do najnowszych trendów biznesowych?
- Konkurencja online jest globalna jak przygotować do tego mój biznes?
- Jakie trendy technologiczne będą definiować biznes przyszłości?