Justyna Adamczyk
Doradca strategiczny, ekspertka marek luksusowych, autorka programu studiów i wykładowczyni kierunku „Kreowanie i Zarządzanie Markami Luksusowymi” na Uniwersytecie SWPS, prowadząca program „Ambasady Luksusu” w TVN Style. Ambasadorka szampana.
Od ćwierć wieku doradza markom i firmom w budowaniu strategii, rozwoju marek, podnoszeniu wartości i zdobywaniu nowych segmentów rynków. Wspiera klientów w budowaniu ich pozycji na rynkach zagranicznych. Pracuje zarówno dla start up’ów, funduszy venture capital, światowych korporacji, jak i firm lokalnych. Ma na koncie setki z sukcesem przeprowadzonych projektów i wdrożeń. Specjalizuje się w markach premium i luksusowych, a także w podnoszeniu atrakcyjności rynkowej i wartości marek z pozostałych segmentów dzięki zastosowaniu wybranych technik i narzędzi z obszaru luksusu.
Autorka programu studiów podyplomowych, mówczyni i mentorka współpracująca z Vital Voices. Autorka cyklu artykułów w Forbes Women o modelach i trendach biznesowych w obszarze luksusu.
Przez wiele lat zarządzała przewodnikiem kulinarnym Gault&Millau, wprowadziła markę na rynek polski, a także na wiele innych rynków m.in. do Japonii, Kanady, Izraela, Maroka. Od lat ocenia najlepsze hotele i restauracje na świecie. Prowadzi w TVN Style program prezentujący najciekawsze i najbardziej ekskluzywne koncepty hotelowe.
Organizuje wyjazdy integracyjne i motywacyjne w wydaniu de luxe. Unikalnym połączeniem kompetencji świata biznesu oraz kulinariów wspiera projekty doradcze w obszarze hospitality.
Zakres tematyczny wykładów:
- Buduj swoją markę osobistą jak markę luksusową – jak wykreować i prowadzić swoją markę osobistą na poziomie marki luksusowej wspierając się technikami i narzędziami wykorzystywanymi przez najbardziej pożądane marki świata. Nie spoglądaj na luksus, po prostu się nim stań.
- Lewarowanie marek narzędziami rynku luksusu – „Tylko marki luksusowe osiągają luksusowe marże” Bernard Arnault, właściciel koncernu LVMH. Czy aby na pewno? Z jakich narzędzi i elementów strategii może skorzystać niemal każda firma, żeby podwyższyć marżowość i percepcję rynkową swojej marki. Jak mądrze lewarować wskaźniki i wypływać na jaśniejsze wody oceanu. A także o masstige, budowaniu brand equity i przykładach success stories z Apple na czele.
- Zapraszam do świata szampana, króla win – każdy otrzymał w prezencie niezliczone butelki wina. I większości z nich nie pamięta. Tak jak przy jakiej okazji ani kto je wręczył. Jednak nie sposób nie pamiętać momentu otrzymania butelki szampana. Ani jego darczyńcy. Czym jest król win, jak go podawać, jakie butelki wybierać na celebrację, jakie na prezent. A które inwestycyjnie. Wiedza do olśniewania towarzystwa, moc ciekawostek, praktyki serwowania oraz degustacji.
- Kreowanie przeżycia doskonałego – już ponad połowa światowych wydatków na luksus jest przeznaczana na doznania. Strefa experience oraz budowania emocji i zaangażowania odbiorców stanowią najcenniejszy wyróżnik nie tylko marek premium i luksusowych. Jak wykreować przeżycie niezapomniane, budujące sentyment i przywiązanie odbiorcy. Jak robią to najbardziej pożądane marki świata.
- NFT i metaversum – chwilowa moda i bańka spekulacyjna czy nowy obszar rynkowy? Jak marki luksusowe gospodarują przestrzeń metaversum i jakie inspiracje oraz lekcje możemy od nich zaczerpnąć. Świeże trendy, wielkie emocje i ogromne pieniądze.