Justyna Adamczyk

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Justyna Adamczyk

Redaktor naczelna polskiej edycji Żółtego Przewodnika Gault&Millau – jednej z dwóch, obok przewodnika Michelin, najmocniejszych marek na międzynarodowym wydawniczym rynku kulinarnym. Członkini jury najbardziej prestiżowych światowych nagród w świecie gastronomii. Podróżniczka kulinarna, rocznie odwiedzająca setki topowych restauracji świata. O takich, jak ona, mówią: taste hunter, łowczyni smaków, nie tylko kulinarnych. Znawczyni rynku dóbr luksusowych, miłośniczka i ambasadorka szampana.

Ekspertka łącząca praktykę biznesową i kulinarną. Wcześniej przez ponad dwie dekady pracowała jako doradca strategiczny i personalny dla międzynarodowych koncernów oraz najważniejszych funduszy inwestycyjnych. Ma na koncie liczne projekty strategiczno-rozwojowe prowadzone dla branż: finansowej, farmaceutycznej oraz FMCG.

Obecnie swoim wieloletnim doświadczeniem biznesowym wspiera proces wprowadzania przewodnika Gault&Millau na kolejne rynki Europy i świata. Prowadzi szkolenia i prelekcje na kongresach w wielu krajach. Wykłada zasady kulinarnej dyplomacji dla managerów i topowych klientów firm. Organizuje wyjazdy integracyjne i motywacyjne w wydaniu de luxe. Unikalnym połączeniem kompetencji świata biznesu oraz kulinariów wspiera projekty doradcze w obszarze hospitality. Jest ekspertką marek luksusowych z doświadczeniem w budowaniu ich pozycji na polskim rynku. Z pasją opowiada o pozytywnej manipulacji i bezcennej wartości doznań z rodzaju money can’t buy.

Jej wystąpienia dają rzetelną, praktyczną wiedzę jak poruszać się w towarzyskich i biznesowych meandrach kulinariów. Dodają wyrafinowanego smaku i splendoru wszelkim wydarzeniom.

Zakres tematyczny wykładów:

  • Kulinarna Dyplomacja – stół łączy ludzi, kultury i biznesy. Żaden istotny kontrakt w historii nie został zawarty z pominięciem stołu, zaś najważniejsze przy stole się zaczynały. Jak wykreować i wykorzystać sytuacje sprzyjające umacnianiu relacji i zawieraniu korzystnych aliansów?
  • Budowanie Marek Luksusowych – jak zbudować/wprowadzić na rynek markę luksusową bez wielomilionowych budżetów? Case study na przykładzie Gault&Millau oraz ekskluzywnych marek świata szampana czy kawioru.
  • Magia Szampana – frak dobrze leży dopiero w trzecim pokoleniu, kieliszek szampana może już w pierwszym. Co warto i należy wiedzieć o królu win. Od odrobiny teorii, poprzez praktykę (perfect serv, degustacja) po ciekawostki, którymi można zaimponować w dowolnym towarzystwie.
    Wykład lub warsztat połączony z degustacją szampanów.
  • Wine Paring – czyli o czym rozmawiać od przystawek do deserów. Jak dobrze wypaść, poradzić sobie z sommelierem i… nie zbankrutować?
    Wykład lub wykład połączony z warsztatami parowania win i dań/serów.
  • Kompas Świata Luksusu – moda kulinarna podlega tym samym prawom co świat ubrań, zegarków i samochodów. W każdym z nich można zabłysnąć i w każdym popełnić głośne faux pas. Jak wystrzegać się potknięć i zbudować swoją markę osobistą?

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz