Justyna Adamczyk

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Justyna Adamczyk

Doradczyni strategiczna, ambasadorka szampana, ekspertka luksusu.

Ekspertka łącząca praktykę biznesową i edukacyjną. Od ponad dwóch dekad pracuje jako doradca strategiczny dla międzynarodowych koncernów, polskich marek oraz najważniejszych funduszy inwestycyjnych. 

Specjalizuje się w obszarze marek premium i luksusowych z doświadczeniem w budowaniu ich pozycji na polskim rynku. Prowadzi projekty z zakresu pozycjonowania i repozycjonowania marek, opracowywania koncepcji produktów i client experience, łączenia i przejmowania firm,  także doboru kluczowych osób i współpracowników do ich realizacji.

Twórczyni Akademii Luksusu i prowadząca kurs „Budowania i zarządzania markami luksusowymi”. Współzałożycielka Luxury Mastermind Club.

Autorka programu i wykładowczyni studiów „Kreowanie i zarządzanie markami luksusowymi” na Uniwersytecie SWPS; w pełni autorski program opracowany i współprowadzony przez Justynę M. Adamczyk oraz wykładowców i prelegentów pośród twórców i zarządzających najbardziej prestiżowymi markami na świecie: Moet Hennessy, BMW, Rolls Royce, Hermes, Vogue, Louis Vuitton, Six Senses czy Sunreef Yachts. 

Prowadzi szkolenia i prelekcje na kongresach w wielu krajach. Wykłada i prowadzi power speeche dla managerów i topowych klientów firm. Organizuje wyjazdy integracyjne i motywacyjne w wydaniu de luxe. Prowadząca program Ambasady Luksusu w TVN Discovery.

Zakres tematyczny wykładów:

  • Kreowanie i zarządzanie markami luksusowymi – magia i zasady biznesowe świata luksusu. W jaki sposób podnieść prestiż, marżowość i pożądanie rynkowe marek. Jak osiągnąć luksusową marżowość. Czym się kierować budując wyrazistą markę.
  • Buduj swoją markę osobistą jak markę luksusową – jak wykreować i prowadzić swoją markę osobistą na poziomie marki luksusowej wspierając się technikami i narzędziami wykorzystywanymi przez najbardziej pożądane marki świata. Nie spoglądaj na luksus, po prostu się nim stań.
  • Kreowanie przeżycia doskonałego – już ponad połowa światowych wydatków na luksus jest przeznaczana na doznania. Strefa experience oraz budowania emocji i zaangażowania odbiorców stanowią najcenniejszy wyróżnik nie tylko marek premium i luksusowych. Jak wykreować przeżycie niezapomniane, budujące sentyment i przywiązanie odbiorcy. Jak robią to najbardziej pożądane marki świata. Jak Twoja firma może i powinna zbudować swój styl obsługi.
  • Luksusowe inwestycje – w co inwestują najbogatsi. Luksus i sztuka jako alternatywne sposoby inwestowania i budowania wartości majątku.
  • Trendy branży premium i luksusu – od GenZ po artbranding, od collabów po brand extention. Dane ze świata, globalne trendy, case’y i inspiracje.

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz