Greg Albrecht

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Greg Albrecht

Greg jest założycielem Albrecht&Partners – firmy wspierającej właścicieli przedsiębiorstw i zespoły zarządzające w optymalizacji strategii biznesu oraz rozwoju kompetencji liderskich.

Pomaga przywódcom znajdować rozwiązania, które prowadzą do znalezienia harmonii i satysfakcji na poziomie osobistym i biznesowym w trakcie kariery. Wraz z zespołem Albrecht&Partners prowadzi indywidualny coaching, mentoring i warsztaty strategiczne.

Jest autorem najbardziej wpływowego podcastu biznesowego w Polsce: Greg Albrecht Podcast – Wszystkie Twarze Biznesu. Prowadzi w nim rozmowy z wiodącymi polskimi przedsiębiorcami oraz prezentuje praktyczne wskazówki na drodze do osiągnięcia spełnienia w biznesie. Laureat konkursu “50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie” Magazynu Brief.

Greg od lat jest aktywny w ekosystemie startupowym m.in. w AIP, Founder Institute, Youth Business Poland czy ReaktorX. To doświadczony mentor międzynarodowego programu Google for Startups Accelerator, w ramach którego doradza najbardziej obiecującym startupom technologicznym w Europie.

W zakresie wystąpień i rozwoju kompetencji komunikacyjnych pracował dla ponad 100 firm m.in. ING Bank Śląski, Deutsche Bank, Bank Pekao SA, Santander Bank, BGK, Play, Orange, Groupon, Leroy Merlin, Philips, Janssen Pharmaceuticals, GSK, USP Zdrowie, Coloplast, Empik, Shell, Jeronimo Martins, CBRE, EIP SA, Philip Morris, Avon, Poczta Polska, Orlen, PGE, Grupa Żywiec, BMI Group, EY, Takeaway.com, Agrii Polska, Orbis, Somfy, Capital Park, S&P Global Ratings.

Greg prowadzi także własny biznes – jest współzałożycielem i inwestorem w Sundose.io (pierwszy w Europie personalizowany suplement diety). 

Prywatnie instruktor nurkowania, miłośnik przyrody i literatury. Zimuje z rodziną w Hiszpanii, która powoli staje się jego drugim domem.

Zakres tematyczny wykładów:

Co działa? Przedsiębiorcze metody generowania sprzedaży
Co sprawia, że nikomu nieznani przedsiębiorcy skutecznie konkurują z dużymi organizacjami? Wystąpienie prezentuje praktyczne podstawy psychologii podejmowania decyzji zakupowej przez klienta. Dostarcza konkretnych narzędzi, które pomogą sprzedawać więcej i skutecznie wprowadzać na rynek nowe oferty i produkty.

Zmiana: dlaczego warto i jak ją przeprowadzić
Jak komunikować zmianę, by zespół zaangażował się w nią i nie poddał się w pół drogi? Celem jest zachęcenie do odważnego wejścia w proces i utrzymanie motywacji przez cały okres wdrażania zmiany. Wystąpienie oparte o doświadczenia Grega w procesie transformacji modeli biznesowych i organizacyjnych. Od korporacji do małych rodzinnych firm.

Strategie planowania czasu: skutecznie i z przyjemnością
Jak być skutecznym w biznesie i czerpać przyjemność z pracy bez narażania na szwank życia osobistego? Wystąpienie oparte o doświadczenia z pracy z liderami firm obejmuje techniki wprowadzania nowych nawyków, planowania dnia i aktywności, które korzystnie wpływają na samopoczucie, rezultaty i poziom energii na co dzień.

Motywacja: żeby mi się chciało, tak jak mi się nie chce
Dlaczego niektórzy z uśmiechem pędzą do pracy, gdy inni szukają dziury w całym i są wiecznie niezadowoleni? Wystąpienie prezentuje modele myślenia oparte o branie osobistej odpowiedzialności, poczucie wspólnego celu i przezwyciężanie trudności na różnych etapach kariery. Prezentuje też techniki samodoskonalenia i podnoszenia kompetencji dla własnej przyjemności.

Przyszłość: jak będziemy żyć i pracować
Czy roboty zabiorą nam pracę, a nasze wnuki będą żyły na Marsie? Jeśli tak, to jak się na to przygotować? Wystąpienie w przystępny sposób prezentuje zjawiska, takie jak: sztuczna inteligencja, zmiany demograficzne, czy wydłużanie życia przez modyfikacje DNA. Interpretuje ich potencjalne konsekwencje dla zwykłego Kowalskiego oraz rekomendacje dotyczące możliwych do obrania dróg rozwoju osobistego.

Sprawdź dostępność i zarezerwuj

Kontakt

Opis mówcy w formacie PDF

Pobierz